AMX Global Resourse: Kurang Keras untuk Umur 40 tahun Keatas

Saturday, May 21, 2016

Kurang Keras untuk Umur 40 tahun Keatas



Mencecah umur 40 an ni kebanyakan lelaki di dunia akan mengalami fasa penurunan dari stamina dan tenaga mahupon di dalam kerja ataupon hubungan kelamin. Perkara ini adalah perkara biasa dan lelaki di Malaysia tidak terlepas.

Ada yang mengadu dekat saya. Cerita nya begini. Saya tak nak la buka aib seseorang tapi boleh dijadikan teladan untuk kita semua. Dan perkara ini berlaku di Malaysia.

Customer saya mengadu bahawa "senjata"nya macam sudah tidak berfungsi setelah berkahwin untuk kali kedua. Dengan umur isterinya yang sangat muda dan masih dalam keadaan "buas" menyebabkan dia semakin tertekan. Sebelom ni ok dengan isterinya yang pertama.

Bila si isteri meminta untuk dilayani, dia sering mengelak. Macam-macam alasan diberi. Stress dengan kerja la apela. Memang menjadi satu modal perbalahan la. Dan baru-baru ni saya diberitahu bahawa isteri sudah minta dilepaskan. Dan dia masih berfikir untuk mencuba produk saya ni.

Jangan kerana ego kita sanggup gadaikan rumah tangga kita. Saya memang berani promot produk kerana produk ni telah teruji oleh 100 lelaki berumur 40-65 keatas dan 76 orang telah memberikan feedback yang positif. Hampir 76%. Sangat tinggi.

Antara feedback mereka yang saya dapatkan. Extra Stamina Sehingga 2 jam.





 Detail Penuh Mengenai produk http://stokisepm.blogspot.my/2016/05/super-stallion-2-pill-malaysia.html

No comments:

Post a Comment